busrayavuzmucize cnm ben 20 haftalıkken grip sandım meğerse covid olmuşum 3 gün test vermeden acile gidip serum taktılar en son saç diplerim yandı doktorlar hemen kan tahlili yaptılar potasyum yüksek çıktı hiç müdahale etmediler artık acilde aglamama doktorlar bile dayanamadı küçük parol oda yarım taktılar 3 gün sonra covid testi yaptım pozitif çıktı birde tansiyon hastasıyım sen istesen bile onlar müdahale edemiyor hamileyken 1 ay boyunca çektim