merii10 ayy ben bile bu günleri gördüysem günde 3 farklı doktora gitmiş birisi olarak şuan 15 gündür gitmiyorum şimdi de kötü bir şeyler derler korkusuna sanırım zekamı bebeğime verdim 😅 siz de Allah’ın izniyle bu günleri görürsünüz ilk 3 ay vitamininizi ilacınızı eksik etmeyin bol bol dinlenin ilişki kesinlikle yasak riskli olunca ilk 3 ay uzak durulması öneriliyor
- oksapar bende kullanıyorum 0.4 her günümü iğne yaparken videoya çekiyorum veya fotoğrafımı çekiyorum yaklaşık 250 gün oluyor çok güzel bir anı siz de deneyebilirsiniz aynı saatte vurunmaya özen gösterin ben hep akşam 8 de vurunuyorum