Fatmaalkaya 23 haftalık oldum , şeker yüklemesi yapılmadı. Şikayetlerim çok açık belliydi, endokrin uzmanına anlattığım gibi söyledi . Bende diyet uygulamaya çalışıyorum ama bi yoluna koyamadık 😔Yalnız şekerim en fazla 80 de kalıyor , kendimi çok kötü hissetsemde sizinde öyle mi? Ya o an bişey yiyorum die düşmüyor ya da bu rahatsızlıkta böyle mi oluyor ?