Bhrbhr aynı olay bende de yaşandı kendi doktorum özelde yani iğne vurulması gerekiyor 28. Haftada dedi fakat o hafta izne gitmiştik memlekete ve memlekeyimde devlete doktora çıktım durumu anlattım doktor ilk gebelik olduğu için gerek olmadığını doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakılarak vurulacagini söyledi ve ben vurdurmadim . Şuan 32. Haftamdayim şimdiye kadar çok şükür bir kanama vs. Olmadı her şey normal . Bakalım bu hafta kontrolumuz var umarım kendi doktorum bana kızmaz 🙄