Sevimlii00 Hayırlı akşamlar hanımlar ☺ düzceli değilim fakat Düzce’ye sevk verildi zonguldak tarafından. Hangi doktora gidicem bilmiyorum araştırma hastanesinde iyi bir doktor varmı önerebileceğiniz acaba
umaydurununannesi Parlakk can beye gıdıyorum ama onunda cıkıcakmıs sanırım cıkana kadar onunla devam edıcem
asyaveumay Biraz geç oldu ama 39. Haftadayım Derya hanıma gidiyorum bu hafta inşallah doğum şeklim belli olacak çok memnunum kendisinden
Sevimlii00 oykum95 sağolun canım teşekkür ederim. Sevkli geliyorum inşaallah doktor seçme gibi bir şansım vardır kötü birine denk gelip daha fazla endişelendirmez beni