Gencoglugizem _Anonimdenim açsın ama bi o kadar da toksun bir bardak su içsen midene oturuyor sanki 2 tabak dolusu yemek yemiş gibi oluyorsun hemen 😒😒çünkü bende öyleyim
Gencoglugizem Ebruli_08 ahahahah orasını bilemem ama ben net olarak böyleyim fazlası var eksiği yok bacım 😂
Ebruli_08 Gencoglugizem kız aynısı yaa açlıktan ölecem sanıyorum ama iki kaşık aldığım zaman sanki tıka basa yemişim gibi
Tugbacds Ayy aynı bendeee göbek deliğim dünden beri gergin karnımda devamlı baloncuklar dolaşıyo 4-5 aylık hamile görüntüsü var helede yemek sonraları aman Allah ımm 😂
Gencoglugizem Ebruli_08 boşver böyle daha iyi en azından biz kilo almayız bebişe kilo aldıracak besinler yesek yeter 🥹🥹🥹