Aslan10 Mucizemgeldi normal doğumsa 2 tane de uzun elbise tarzı almanızı tavsiye ederim aldım ama onları direk mağza dan lcw den aldim. İlk attığım mavi olan dagi den çok rahat kış bebeği olacağı için böyle tercih ettim tesettüre de uygun olsun diye
Mucizemgeldi Aslan10 yok sezeryan olacak peki ilk atığın önü açık değil mi çok bilemedim onu sen aldın mı açık mi sence
Aslan10 Mucizemgeldi bana çok açık gelemdi emzirmek için çok rahat kumaşı çok hoşuma gitti. Tülbentle kapanıyor zaten sıkı ti yaratacak kadar degik