irem10 ben hep kız istedim, hatta allah affetsin erkek olacağını öğrenince üzüldüm. Şimdi 1.5 aylık oğlum, allahım bu nasıl sevgi bilmiyorum anlatacak kelimem yok. Dünyadaki cennet. İlerde daha güzel olur eminim, kız bebeler babasına düşkün oluyor ya, oğlanlar bize kalıyor 😬
Kıyafetler konusunda sonuna kadar katılıyorum. Ama yine şirin şeyler var işte idare ediyoruz.