-Elif123- 24+2 haftalık hamileyim ayak parmaklarımın birleştiği kemikler yürüdükçe çok acıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Ebus2045 -Elif123- bende 27 haftadayim benimde topugum aşırı açıyor yurumek bile istemiyorum neden oldugunuda anlayamadim
-Elif123- Annesiiiii_ evet özellikle sabah çok zor basıyorum. Yürüdükçe biraz azalıyor ama sürekli devam ediyor. Dediğiniz gibi çok ayakta da kalmıyorum ama acıyor ağrı da değil acı yani
-Elif123- Derin11 evet dışarda ayakkabı içinde fark etmiyorum evde çok acıyor. Bende yumuşak terlikle biraz rahatladım
Annesiiiii_ -Elif123- Çok iyi anlıyorum canım aynı durumdayız. Çok ayakta kalmamamız lazım ama mümkün olmuyor tabi ☺️