38 +5 bugüne kadar normaldi salı günü kontrole gittim ters dedi şok oldum normal doğum istiodum perşembe tekrar kontrole gittim hala tersti beklicez dedi bakarsın sancıyla döner dedi ama sezeryan istemiorum hiç bazı arkadaşlarım ozelde ebelerin duzelttigini söylüyor ne kadar doğru bilmiyorum???