Canim Ben 17 haftalik hamileyim gecen hafta karik agrim kasik agrim oluyordu ve ve kuyruguma agri oluyordu bazen doktora gitim acilma olmus allah evlatlarimizi sag salim bize bagislasin 🙏🙏
Destina21 Canim 16. Haftadayım benim de kasık ağrım var c.tesi kontrolüm sürekli tedirginim 15 günde bir gidiyorum doktora sürekli de gitmek istemiyorum ..INŞALLAH sıkıntı yoktur ☹
Canim Milaasss Surekli yatman gerekiyor dedi ilac verdi o yavas yavas kapanir dedi ama ben cok korkuyorum
Gmzmtn Destina21 Bende de var kaşık ağrısı canim bende bugün gidip gozukucem sanki kasiklarima bıçak saplaniyir oturup kalktıkça