gokcesgoktas benim de bikac hafta once yani 15 haftalıkken falan intihar cok agrım ve yanmam oluyordu özellikle geceleri, doktor 4 sise yazdı günde 8 kasığa kadar içebilirsin dedi, bazen geçirmiyor benimkini, o zamanda sicak su torbasına azcık bi su koyup karnıma degil de mideme dokunduruyorum hemen kesiyor agriyi