burcubc Merhaba rahim şekil bozukluğu olduğu için operatif histeroskopi önerildi.Ancak doktorun verdiği ücret uçuk hastahane +dr için 25 bin dedi İzmir’de yakın zamanda yaptıran ve memnun kalan arkadaşlardan fikir istiyorum
Birhayalimvr burcubc canim arastirma hastanesi arastirabilirsin devlet lte para ölemiyorum sgk var ise
Esra211 Bende geç en yıl mart ayinda rahimde perde oldugu için histeroskopi olmuştum 4500 tl ye siz nereye sordunuz 25 bin çok pahalıymış gerçi şuan da pahalı olmayan birşey yok da buca tınaztepe hastanesinde olmuştum ben