1tazeannecik 36 hafta olduk yürüyemiyorum iş yapasım gelmiyor ayağa bile kalkasım gelmiyor nasıl geceler bu bacak ağrıları
Nazlicntr 1tazeannecik aynısı bende de oluyor bende aynı haftadayım magnezyum hapı iç ana yinede geçmiyor çok yatmaktan alışıyor bacaklar yürüyünce geçiyor
TuqbaArslan 1tazeannecik bende 36+4 günlüğüm bacaklarım ayaklarım tabanları beni taşımıyor hep agriyorlar 🥺🥺
1asel-duru 38 haftalıgim Çarşamba günü doğumum var WC bile gitmek zor geliyor artık sıcaklardan da bunaliyorum dayanmiyorum
1tazeannecik 1asel-duru benimde böyle her lavaboya gittiğimde diz kapaklarimdan altını soğuk suyla yıkıyorum ödemi azaltiyormus rahatlatıyor da