elfy1 dün test yaptım silik pozitifti bugün yaptığım ise negatif böyle olan var mı hiçbir şey anlamadım gercekten kasık ağrım hafif 3 gündür sabah olan mide bulantım hafif bir şekilde var ama karmaşık böyle olan hiç var mı
hasret80 elfy1 kan testi verin belki test bozuktur daha emjn olma adına kan testinde net cevap alirsiniz
HaticeNur16 elfy1 bende aynı durumdayım bugün gecikmemin 9. Günü hala bişey yok belirtilerim de devam ediyor ama testlerde bir kere 2. Günü çok silik gördüm bidaha da görmedim negatifti
elfy1 HaticeNur16 kan vermekte anlamsız geliyor bana ya acıkcası beklemek daha doğru gibi bakalım elbet varsa belli olucaktır
elfy1 HaticeNur16 yarın sabah ilk idrarla tekrarlıcam pozitif cıkarsa pazartesi kan veririm negstif cıkarsa negatiftir artık derim
HaticeNur16 elfy1 aynen öyle canım bende bekledim kasık ağrım olunca korkup kan verdim bidaha da vermedim net koyu çizgi görünce giderim diyordum da olmadı sol kasığımda batma vardı lekelenme olmuş olmadı herhalde
HaticeNur16 elfy1 benim adetim lekeyle başlıyor yani ilk gün günlük ped kullanıyorum o yüzden adet oldum ama inşallah sende vardır
elfy1 HaticeNur16 sanmıyorum artık bu ay iptal gelecek ayda regl öncesi asla test yapmam totem yapıp reglim geçikirse yaparım böyle gerçekten hayal kırıklığı oluyor