Çoğu gitti azı kaldı…
Telaş.. korku…heyecan…vesvese…
Merak…..hepsini bir arada yaşayan varmi🤣
Nasik ameliyata gircem nasil bayilacam
Nasil cikacam felan filan …of…
Dur diyorum daha var ogun yaparsın korkunu..yoksa tansiyon çıkacak. Rabbım o m.sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin