SuAte Bsra_ayz benimseme,hissiyat,ruh hali,bulantı,kusma,sivilceler,hafiften göbeğin çıkması, batmalar... yok mu sizde bunlar?
Bsra_ayz SuAte benimde öyle hala geçmedi mide bulantılarım. Ama sivilce ve benzeri bişey yok ama çok sinirliyim aşırı derecede. Göbeğim hafiften cıktı. Pantolonumun fermuari kapanmıyor. Peki cinsiyetiniz Belli mi
sevil87 Bsra_ayz Bende acayip sinir var ,sinirlenince coşuyorum engel olamıyorum sonra bebeğe stres yaşattım diye üzülüyorum
ceco 11+3 yiz bulantılarım hafifledi ve yavaş yavaş yemek yemeye başladım ikili tarama testisi yaptıran var mı haftaya benim yapılacak
SuAte ceco ben yaptırdım canm yarın sonuçları öğrenicez, inşaallah iyidir bana da dua edermisiniz?🙏🏻😊
SuAte Bsra_ayz folik asitim bitti devam edip etmeyeceğimi yarın öğrenicem bi de corasprin kullanıyorum
sevil87 SuAte coraspirin neden kullanıyorsunuz ? Folik asitten sonra demir ve vitamin hapı başlıyor sanırım doğuma kadar kullanılacak