Smsmzmz Selam kızlar 35+3 olduk denize girsem bı sorun olurmu tek sorunum var affedersiniz kaşıntı var vajina içinde enfeksiyon galiba karasız kaldım daha kötü olurmuyum denize girsem 🤔
Ada022 Smsmzmz bende 34+6 yım bende de kasıntı vardı doktor ilaç verdi denize gitmek istiyordum vazgctim doktora dansın bence
ggelen Smsmzmz denizden çıktıktan sonra özel bölgeyi ıslak bırakmazsanız hiç bişi olmaz doktorum söylemişti
Smsmzmz Esrafatih01 sağol canım benimde giresim fazla yok zaten sevmem de eşim bı kere olsun gir diyo