Sinem94 yeni diye olabilir belki ya ama gaz sancısına dikkat et o fena yapıyor haberin olsun ayaklarına falan mutlaka çorap giy bence ben diyarbakirdayim şuan hala ayagimda çorapla dolanirim yere çorapsız basmam 3-4 kere gaz sancısı çektim biraz kötüydü 🥲