Newmomy Evet 2018 Antrasit rengi var bende. Dışarıda kullanmadım tabi ama evdeki denemelerime göre manevrası, sürüşü falan çok iyi. Puseti, oturma ünitesi kolayca çıkarılabiliyor hiç zorlamıyor. Açıp, kapaması da kolay. Bebeğime ilk aldığım şeydi bu araba. Ama çok da araştırarak aldım. Pişman olacağımı sanmıyorum.