Ummudogan bebeğim 3 kilo doğdu 1 numara bezden sadece 50 adet kullandım 2ye geçtim2 numaradan 100 adet almıştım sonlara doğru çok zor olmaya başladı 3 üde çok kullanamadık biz bacak boğumlarından dolayı 2 paket vs kullanmışızdır, molfix pure soft kullandım ben bebeğim 5 aylıkken 4 numara kullanıyorduk o zamanlar bi tık büyük geliyordu ama 1 yaşına kadar da 4 numara kullanmaya devam ettik