Oh oh maşallah bütün anneler olarak hep aynıyız demek ki 😂 benim de 3 ay öncesinde bir düşüğüm oldu o zaman çok streslenmisin tekrar hamileyim çok şükür çok streslenmeden yavaş yavaş halletmeyi düşünüyorum önce küçük ufak tefek kişisel bakım özellikle onları alıp sonrasında kıyafet eşyalara geçmek istiyorum