Betulomay_ bence hiç üzülmeyin. Allah korusun normal yapıcam diye ya omuz takılması vs olsa başka bir anomali gelişse. Yani ben de çok tereddütteyim, direkt sezaryen mi olsam bilmiyorum hiç. Şimdilik karnımda devam ediyorum yani hiçbir şeye karar vermedim kendimce ama doktorum normal diyor bakalım. Haftaya yeniden randevum var, açılmam olur bir şeyler iyi yönde değişir inşallah