Piraye2612 benimde ilk iki adetim camur gibi geliyodu az geliyodu yani dis gebelik sonrasi adetim ve bi sonraki adetim o sekildeydi sonradan duzene girdi hatta diger aylardada duzensizlik olursa korkma bdnim 3 ay 39 gunde geldi sonra korunmayi biraktim kimyasal gecirdim bi kac ay da 36 gunde bi gelmeye basladi sonra duzene girdi