demiray Çok istedim buraya güzel doğum hikayemi yazmayı ama hayat hiç planlandığı gibi gitmiyor maalesef. Çok şükür 2 Ekim’de doğal doğumla kavuştuk her şey çok güzeldi herkes çok mutluydu ki o haberi alana kadar. 5 Ekim’de kız kardeşime can parçama işe giderken kırmızı Işık’ta geçmeye çalışan biri çarptı ve hala yoğun bakımda. Daha 21 yaşında... O kadar zor günler geçiriyoruz ki İnan’ın burda yazdığınız dertler dert değil... oğlum olmasa kimsenin tadı tuzu yok onun sayesinde annemin babamın yüzü biraz olsun gülüyo. İki kız kardeşiz ve kardeşim evimizin neşesi sesi gülücüğü komiği herşeyiydi şimdi o yoğun bakımda ne zaman uyanacağı belirsiz şekilde yatıyo... oğlumu benle beraber bekledi benden çok heyecanlandı sadece 2 kere görebildi 2 kere kucağına aldı ben desen mahvolmuş durumdayım oğlum olmasa Nası dayanılırım hiç bilmiyorum. Sizlerden ricam Allah şifa versin yazmayı çok görmeyin Rabbim kimseyi böyle bi acıyla sınamasın çok zor ama biliyorum ki O ol derse olur. Kardeşim iyileşip eskisinden daha iyi olacak. Sizlerde inşallah bebeklerinize sağ Salim kavuşursunuz... Rabbim kimseye evlat kardeş ana baba acısı göstermesin...
Sarenry Rabbim saglığına kavuştursunda butun ömrü güzel yiğeniyle gecsin inşallah rabbim size bagıslasın🙏🏻😪
dishonest İnşallah sağlıkla güzellikle en kısa zamanda iyileşir kardeşiniz. Sizin için ne büyük şok olmuştur. Allah kimsenin başına vermesin. Üzülmeyin lütfen pozitif düşünün. Rabbim şifa versin hemen çıksın inşallah🙏
Esomami demiray allh sifa versin inss duzelir bir an once atlatir ,😔allhim kimseyi evlat acisiyla sinamasin inss iyi olacak kuzummm
Gulsenagc demiray RABBİM TEZ VAKİTTE SİFASINI VERSİN İNŞ YAVRUNUN TEYZESİ KALKAR UYANIR ONU ÖPER KOKLAR TEKRAR SİZE KAVUŞTURSUN RABBİM
Kubrarecep Allahım şifa versin bir ana önce sağlığına kavuşsun rabbim büyük dualarımda olacak kardeşiniz
Seherr demiray canım benim allah acil şifalar versin inşallah kardeşin tez zamanda sağlığına kavuşur 😇 allah ailemizin yokluğunu göstermesin
Ezcez demiray 😞😞 canim benim gozlerim doldu okurken zor tuttum kendimi Rabbim safi ismiyle sifasini versin insAllah genvligine annesine babasina acisin tez ayaklanir insAllah 🙏
demiray Allah razı olsun hepinizden çok zor çok acı... Rabbim bize bağışlayacak yeğenine tekrar kavuşturacak inşallah...
Muzika Amin canım. Sağlıkla yeniden kavusun inşallah kardeşinize. Rabbim şifasını versin. Sizlere bağışlasın sevdiklerinizi, kardeşinizi 🙏