Çok şükür yavaş yavaş bebeğime kavusmama az kaldı bişi sormak istiyorum ya ben bu ara tansiyon takibi yapıyorum gerçi doktorum bu aralar az hareket eder son aylar daha çok sıklasır demişti yorgunluktan oluyor galiba şu aralar çok az hisediyorum gerçi birde çikolata flnda yemiyorum bı kacgundur olsun bebeğim iyi ya herşeyi yolunda gitsinde sizde son durumlar ne benim oğluşum olucak hazirliklar vs nasıl gidiyor ben ıslak mendil stok yapacağım bezde kararsızım sadece doğuma giderken almak istiyorum hangi marka aldınız veya alacaksınız banada dermisiniz acaba