Aynurkrm Kızlar izmir menemende oturuyorum hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz özel devlet farketmez öneri alabilir miyim 😊
Gkee Aynurkrm karataşa gidiyorum arzu değirmenci akar cok ilgili güzel iyi bir doktor muayne ücreti 500 Doğum parası 17 bin
Canimucizem Aynurkrm Özel Ege şehir hastanesien gidiyorum Fatma hanıma muayene 415 doğum içinde 13-14 bin çok memnunum
Merve_vrl Aynurkrm Çiğli Ekol Hastanesi -Gürsoy Pala’ya gidiyorum. Muayene ücreti en son 665 TL idi ama son zamlardan sonra kaç oldu bilmiyorum.
Deniz90- Medicana mehtap zeynep kuşkuya gidiyorum muayene 1000₺ dogum için ücret almadık cok memnunum daha önce de zeynep saatliye gitmiştim.o su hospital da dogum yaptırıyor normalde kendi muayenehanesi var ondan da cok memnunum.ama gebelikte medicana tercih ettim.
burcudemirr Deniz90- medicana son gelen zamdan sonra 31500 olmuş canım bende cinarlida düşünüyorum hem uygun hem iyi diye ama iyice ticarete çevirdiler 2 ay önce 10 bindi mayista sanirim 12500 yaptılar temmuzda zam gelebilir demişlerdi 20 bin okmus sok oldum vazgvetim ozelde yapmicam devlete gidicem valla 1 gece icin 20 bin hic gerek yok diye dusunuyorum durumjmuz kltu degil cok sukur iyi ama yazik gunah yani ticsrete cevirdiler iyice
Melekayyildiz Ekol sağlık grubu sada hastanesine gidiyorum, 465 TL muayene 😊 doğum en son 16.000 idi zam geldikten sonra ne kadar oldu bilmiyorum soracağım 😑 Doktorum Özlem Özbilen 🌷
Elfve Canimucizem özel ege şehirde 2021 de doğum yaptım Fatma ebe doğumumu yaptırdı balık etli bi bayan. Gece bi ebe vardı pis kadın suratsızdı ama gece doğum olmadı sabah geldi melek gibiydi çok ilgilendi Allah ondan razı olsun inşallah denk gelirsiniz
ardengunes Canimucizem bende fatma hanıma gidiyorum ama zamsiz fiyat bu temmuzda zam olacak demislerdi
Canimucizem Elfve ya çok sevindim yorumunuza inşallah denk gelirim doktorumdan çok memnunum inşallah güzel geçer benimde sağolun 🤍
Elfve Çiğli devlete gidebilirsiniz bence ben Kemalpaşadan oraya gittim baya şimdi Manisa şehir Hastanesi’ne gidiyorum ama doğum yapan arkadaşlarım var orda güzelmiş
BirVeraAnnesi35 Gkee ciddi misiniz? 500 nst mi oluyor sadece eyvah eyvahh son aylarda 1000 in üzerinde muayene ücreti çıkıyor yanii
BirVeraAnnesi35 Gkee diğer yerlere gidenler 50 100 150 falan diye söylediler 500 duyunca şaşırdım açıkçası teşekkür ederim ben de bi araştırayım diğer yerleri
Eyyldz BirVeraAnnesi35 Çınarlı da nst 150 muayene olduğun gün muayne ücreti verdiğin için nst ücreti vermiyorsun
Ceroooss Bende ulukentte oturuyorum Çiğli devlet hastanesine gidiyorum çok memnunum tüm doktorlar çok ilgili