Kubra77 bu postları gordugum anda direkt yazıyorum. Ben neler cektım. Karaciger enzımı safra asidi neler neler bakılmadı. Hiç bişey cıkmadı. Ben 20. Haftalarda da kasınıyordum bana ebe vitaminleri azalt demıstı hakikaten kasıntı gecmısti. Sımdı 35 haftalığım yaklasık 1 aydır uyuyamıyorum. Gitmediğim bölüm kalmadı cok şükür gebelik koleztazı degil. Sonra kendım farketmeye basladım ne olunca ben kasınıyordum diye. Magnezyum ilacını alınca hemen kasınıyordum. Bı kac gun bıraktım denemek istedim. Gervekten 1 aydır kasıntı magnezyum bırakınca gectı. Doktora soyledım evet olabilir dedi. Ee madem boyle vıtameınlee yapıyo neden 1 ay ugrastırdınız. Aglıyırdum kasıntı dan eger karaciğer enzımı safra asitlerinizde sorun yoksa. Sizde vitaminleriie ara verin veya sizde benım gibi kontrole alım kendinizi. Bı kac kısı den daha duydum onlarda vitamini azalınca gecmıs