Nur_50 Zeynep-92 ben bayram önce gitmiştim o zaman 8 haftalıktı 3 hafta sonra gel dedi memleketten geldim gidecem pazartesi bakalım o zaman 11+5 olacak
Zeynep-92 Nur_50 ya ben tam göremedim ama hiç cknti yoktu sanki bacak arası boştu az bisi göstermişti orayı ondan umutlandim
Nur_50 Zeynep-92 ablamlarda öyle dedi hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım cinsiyeti fark etmez benim için.😃
Nur_50 Tusem-14 canım kese göre yorum yapsam yanlış olur bence kız gibi ama çok minik birazdaha büyümesi lazım
Nur_50 Zeynep-92 bu ultrason kağıdını at o zaman tekrar bakalım doktor bence tahmin eder özele gidiyorsan devlet erken demiyor.
Nur_50 Zeynep-92 birde çin takvimi baktın mı bana gün ay yıl yaz doğum birde en son adet tarihin bir bakalım. Benim erkek çıkıyor sonuç belli değil daha ama.😃