Kizlar merhaba Perşembe günü kontrole gittim her şey Yolunda dedi kan ilacı demir ilacı d vitamini verdi ben de ilaclarima hemen başladım her şey normaldi ama acı biber yedim ondan sonra böyle sanki adet biter de akıntı gelir ya onun gibi sildikce gelen bir akıntım oldu internetten baktığım da kan sulandırıcı ile acı yememek gerekiyormuş yani korkmalı mıyım korkuyorum aslında bebeğim iyidir değil mi öyle pembe kırmızı akıntı değil benim durumumu yaşayan var mi