aycicegi22 Tüp bebek sürecinde yumurta toplama öncesi e2 değeriniz kaç çıktı? Benim 5binlerde doktorum daha görmedi sonuçları ama tedirgin oldum böyle mi olmalı bi sorun mu var?
Hnd3535 aycicegi22 gonalf kullandıktan sonra böyle olması cok normal. Yumurtalarınız uyarıldı büyüdü ya e2 nin yüksek öıkması bekleniyor zaten. Fazla sayıda yumurta toplanacaktır
Ozge-Ka aycicegi22 benimde 5binlerde çıkmıştı 37 yumurta toplandı benden. Sonucunuz iyi diye düşünüyorum
alyamm_33 Hnd3535 klomen kullandım ben de e2 değerim 360 çıktı iyi mi kötü mü hiç bilmiyorum ilk defa yaptırdım bilginiz var mı
alyamm_33 Ozge-Ka ben tüp bebek değilim ama klemen kullandıktan sonra e2 teslim 360 çıktı sizce iyi mi değil mi hiç bilmiyorum ilk defa yaptırdım bilgisi olan var mı
aycicegi22 Ozge-Ka inşallah🤲🏽 ohss riski oluşabilir dedi doktor o yüzden taze transfer yapmayacak, rahmi dinlendirecek. Çok yumurta var diye yumurta toplama sonrası bi sorun yaşadınız mı? Eşimden kaynaklı deniyoruz tüp bebek. Umarım güzel sonuçlar alırız.
Hnd3535 alyamm_33 kullanmadan önceki değeriniz kaçtı? Klomende öyle fazla yumurta beklenmez 2-3 fln anca
Ozge-Ka aycicegi22 benim de o riskim vardı hastanedw yatıcak kadar kötü olmadım ama biraz ödem topladı vücudum. Ağrım oldu birkaç gün de taze transfere pek uygun değildim gerçekten. 2 adet sonrası dondurulmuş transfer oldum. Rahmin dinlenmesi önemli sizin için daha iyi olur fazla yumurta toplanırsa.
alyamm_33 Hnd3535 ultrasonla baktığında solda sadece 2 tane yumurta biri 13 milim biri de 15 milim de çatlatma iğnesi yaptı yani ben hamile kalacağını düşünmüyorum çünkü yumurtalar çok zayıf küçüktü
Birbahargunu 2000 küsür bir şeydi 16 yumurta toplanmıştı taze olmuştum sizden fazla toplanacaktır tek dezavantajı ohs mı bişey varmış o oluşma riski var kesin değil tabi
Hnd3535 alyamm_33 boyutları gayet güzel aslında klomende beklenen şey 2-3 yumurta umudunuz yüksek olsun
alyamm_33 Hnd3535 haklısınız ama sadece klomenle 23 milim olup hamile kaldım 3 aylıkken kaybettim kürtajın üzerine menopoz gördüm 4 ay ilk reglım ilk regl olduğu için de yumurtalar 13 ile 14′tü yani zayıftı folikül de altıydı kısmet inşallah olur tecrübeniz var mı sizin de tedavi ile
Ozge-Ka aycicegi22 evet ondan sonra oldu. Bol su içmek gerekiyor. Ben öyle yapmıştım hastaneye yatıcak boyuta gelmedim çok şükür
Ozge-Ka aycicegi22 inşallah olmaz. Fazla yumurta toplanması yine de avantaj tabi. Bide yumurtaların olgun olmasıda önemli