Selam bacılar 2 gündür sağ kulağım ve boğazım çok ağrıyor sis gibi yutkunamıyorum çeneme başıma da vuruyor ıhlamur dut çayi yapıp yapıp ıciyorm ama geçmiyor 2 yaşında oğlum olduğu için onada enerjim kalmıyor aynı zamanda midemde bulanıyor gecmedi daha 15+5 haftaligim suan acile gitsem de gebegim diye ilaç vermezlet diye gitmiyor ama acaba verirler mi böyle kendi kendine geçmeyecek gibi çünkü ama eşim ilaç vermiyorlarki hevesin diye diyor bnde gitmiyorm ama yutkunamıyorum