Slma05 Kızlar 38+3 bugün sırt ağrısıyla uyandım uzanınca kasıklara vuran bir ağırlık bir ağrı oluyor doğum habercisimi acaba nasıl anlarım doğum başladığını ?
Senbenimmucizem Slma05 30 hafta ikiz gebeym bu belirtiler bende hep oluyor uzanınca geçmzse gel dedi dr.çogu zaman geçmiyor da devlettekiler normal dedi
Sebiyelda Slma05 benimde iki hafta boyunca öyle oluyordu ara ara düzenli değildi 38+2 soğuk algınlığı için acile gittim alttan da muayene için bebegin hareketlerinin hissetmiyorum dedim mahsustan. Yedi cm açılmam vardı dogumumu baslattilar bir buçuk saat içinde doğumum oldu
Senaykork Slma05 benimde 39+3 geceden beri hareketler aşağıda, kasılmaların arasını ölçün kısa değilse yalancı sancidir
Mrssozen Kızlar ilk hamileliğim de ben doğum nasıl bir şey bilmediğim için soruyorum, doğum başladığında büyük tuvaletiniz var gibi mi hissediyorsunuz? Öyle kabız gibi bir ağrı oluyor mu?