Merhaba 35+0’da doğum yaptım. Sütüm hemen gelmedi o yüzden mamaya başladık. Sütüm gelince de bebeğim almadı meme uçlarım çok yok. Ben de şu an sağıyorum şırıngayla veriyorum mama veriyoruz bir de silikon uç aldım onunla emiyor ama benim göğüsümü asla almıyor ağlıyor. Çok üzülüyorum kendi göğüsümü alması için ne yapabilirim?