birpcoslu Selam Arkadaşlar şu an 7. Hafta 2 günlük oldum. Artık bebeğin kalp atışları duyulur mu sizce pazartesi doktora gitmeli miyim?
birpcoslu Powergirls ben doktora gittiğimde 42 günlüktü 5 haftalıktı doktor 2 hafta sonra gel dedi bana
Powergirls birpcoslu randevuyu öyle ayarlamistir belki bide özel hastane ise para gitsin diye yapiyolar 6 hafta iken çağırıyorlar
Gamzekck_ Ben tam 6 haftalıkken duydum. Kimisi geç döllenme olduğu için 7 haftaya kadar bekletebiliyor doktor ama kesin duyarsın bu sefer çünkü kalbi gelişti artık.
birpcoslu Elif_111 evet geç döllenme oldığu için 6 hafta 4 günlük dedi çok yüksek olmasa bile duyduk çok şükür 🥰🥰