Nisanrrerdag
Madeinpelin
Sbha_13
Selincik8
Eylulll_ Doğum parası, sigortalı çalışan annenin doğum izni süresince iş yerinden almadığı maaşını sgk’dan alması durumudur. Ortada kimseye havadan verilen hediye edilen bir para yok. Birçok yorumda “gerçekten mi bana da verirler mi” gibi tepkiler verilmiş ama çalışmıyorsanız verilmez. Dediğim gibi havadan bir para değil, raporlu olduğu için maaşını iş yerinden almayan annenin 4 aylık maaşını 2 taksit şeklinde sgk’dan almasıdır. Asgari ücretli çalışan iseniz temmuz itibari ile minimum 33bin ₺’dir.