Edosko psikolojik olarak normal doğuma kendini gerçekten hazır hissetmelisin canım, ben alttan muayenede aşırı kasıldığım için sezaryan oldum ki doktorum da normal doğumu benim için çok uygun görmedi panik atağım da var diye, iyi ki de sezaryen oldum sonrası da iyiydi kolay da topladım çok şükür. Kendi kendinin doktoru ol ama şunu da söyleyeyim her kadın herhangi bir sağlık sorunu yoksa normal doğum yapabilir asla da korkma rabbim yardım ediyor