Ya psikolojik mi bilmiyorum dün gece vücudum çok kaşındı öyle yırta yırta kaşımadım ama rahatsız etti 10 gün öncede kan tahlili vermiştim bu karaciğer ile ilgili sorunu ölçen değerler ast alt değerleri mi bilen var mı ? Onlar normal düzeyde çıkmış ama internetten çok olumsuz şeyler okudum pimpiriklendim safra asitleri ile ilgili. Acile falan gitsem orda tahlil yaparlar mı acaba böyle bir durum olması halinde bebeğin acil alınması gerekiyormuş yoksa çok zararliymis çok korktum ya öyle aşırı bir kasintim yok ama ister istemez kafaya taktım..