İlk kızımda şeker testi haftasında koranq olmuştum be yaptiramamistim koromam geçince şekerim baktılar ve 230la yatisim oldu1 hafta düşürdüler Ciktim doğuma kadar insülinkullandim şimdi ikinci hamileliğin 25 hafta pazartesi teste gireceğim önceden ben bi kanımı olcturdum tanidigmizin varmış 200 cikti yine gittiğimde yatisim olurmu sizce açlık şekerim düşük ama tokluk yükseliyor insulinmi verir yoksa yatış yaptirirmi ilk gebeliğine 30 hafta olduğu için geç olduğu için yatisim olmuştu bunda boyle durumlar yaşayan varmi