Merhaba tatliş anneler, dün doktor kontrolüm vardı 33 haftam bitti bebişimin kilosu 1.900 olmuş. Doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi. Ne yapmam lazım kızlar benim durumumu yaşan varsa yardımcımolabilir mi? Bir de doğun şeklini sana bırakıyorum herşey yolunda şuanlık dedi 3 agustosta nts giricem ozaman bana kararını söylerein dedi. Sezaryen olursa 38 haftadan sonra alabilir dedi normal doğum istersen 40 haftayı bekleriz dedi.ilk doğumum normaldi çok zorluk yaşadım 1 ay toparlanamadım 3 gün doğum sancısı çektim. Sezaryan nasıl hiç bir fijrim yok korkularım başladı 😒