Atmacaa Kızlar Merhaba 16 haftalık hamileyim 2 dir ara ara kanama geliyor ama çok az bir şekilde geliyor çok hafif ama korkuyorum sizce bir şey mi oldu neden öyle oldu aranızda öyle olan var mı sizce neden öyle oldu lütfen bilgisi olan cevaplaya bilir mi
ekc Atmacaa Acil doktora gitmelisin, benim doktorum tek istemediğim şey kanamadır der. Ayrıca mutlaka iyi bir perinatolojiye gitmeni tavsiye ederim
EmineTarik Atmacaa tam 16 haftada gelen kanla dünyam başıma yıkılmıştı cumartesi günüydü artık büyüdü birşey olmaz diye pazartesiyi beklemiştim gerçi hemen gitsemde birşey degismezmisti öleli 3 hafta olduğu için vücut artık tepki göstermeye başlamıştı rabbim size bağışlasın
Atmacaa EmineTarik bende de aynı şekil vajınamda çok yanma var Allahm güzel haberlerle hastaneden dönmeyi nasip etsin inşallah
EmineTarik Atmacaa hiç bir belirti yoktu zaten kalp durması öyle hemen belli olacak birşey değilmiş benim artık uzun zaman olduğu için vücut onu atmaya başlamış sadece son hafta rahmimin içinde yanma hissettim kasık desem değil sanki resmen kese yanıyordu elimle nerede olduğunu bilecek tutacak gibiydim
Maisina Atmacaa ilişki sonrası okuyor genelde ben de yaşamıştım aynı gün acile gidip kalp atışını duymuştum sonrasında iğne yapıldı ve progestan başladım siz fe aynı şekilde yapmalısınız
EmineTarik Atmacaa hiç ağrım yoktu pazara gidip geldim kanama başladı yürüyüşten dedim enfeksiyondandır dedim pazar günü kanama arttı başladığı gibi kalmadı artarak devam etti
EmineTarik Atmacaa inşallah şuan tekrar hamileyim sana çok dua ediyorum rabbim kimseye yaşatmasın 4 aylık oldu o artık hiç kolay değil
Atmacaa EmineTarik vallah durumum şu an anlattıkların gibi çok kötü oldum şu an hemen acile gideceğim hemen Allahım sen koru
Atmacaa EmineTarik Allah razı olsun Allahım düşmanıma bile böyle bir şey ile imtihan etmesin bile çok zor çok kötü bir durum
minibebisim Atmacaa ya benim de sürekli adet dönemlerime denk gelen haftalarda bi kaşık kahverengi kanamam oluyo. Özeldeki sorun yok yat dinlen dedi. Devletteki progestan başladı. Sonra bi daha gittim düşük tehlikesi yok tedbir amaçlı kullan 1 tane progestan dediler. Gerçekten aklım almıyo durum nedir ne değildir diye. Kanama alanı vs de yok sadece adet haftalarımda oluyo
Atmacaa Shf evet canım gittim çok şükür bi sıkıntı yok doktor ağır bi enfeksiyon geçiyorsun dedi antibiyotik verdi bir tablet