esraEb benim iki gün hiç hareket hissetmediğim dönemler oldu o haftalarda. Gece kalkıp izlemeye başladım baktım ki gece oynuyor. Bence zaman zaman artıp azalıyor uyku saatleri değişiyor. Hatta bi kere doktor kontrolünde doktor ultrasonla resmen çalkaladı karnımı belki 10 dakika yok bebek bi kıpırdamadı uyudu uyanırken yüzünü izliyorduk ağlamaya başladı fotoğrafı da var 😂 Bence dönem dönem değişiyor hareket yoğunlukları korkmayın. Hiç hareket etmezse bi çikolata yiyip solunuza uzanın karnınızı sevin.
Ben açıkçası takip etmiyorum hiç hareketini, doktor dün iki saate bir kıpırdasa yeter dedi şimdi ister istemez iki saate bir hareket bekliyor gibiyim bu da beni geriyor.