Doktorunuzla paylaştınız mı bunu? Benimde kaşıntılarım vardı çevremdekiler normal dedi gebelik kaşıntısı dedi ama ben doktoruma söyledim muayeneye gidince tahlil istedi gebelik kolestazı çıktı bu da önemli bişey bilginiz olsun ben ilk defa duydum hiç çevremde de duymamıştım belki siz de ilk defa duymuş olabilirsiniz