Böyle bir post açmayı nasip eden Rabbim e şükürler olsun ve tüm hamilelere nasip olsun inşallah diyeyim öncelikle 🙏🥰🥰🥰
12 Temmuz Çarşamba 8 de yatışımız yapıldı Nst ye bağlandık damar yolu açıldı serum takıldı vs hazırlıklar yapıldı.Saat 8.45 gibi sanırım beni ameliyathaneye indirmeye geldiler. Gittiğimiz hastanede eşlerin ameliyathaneye girişi yasaktı eşim doğuma giremedi.Anestezi uzmanı benimle konuşup tek tek anlatarak belden uyuşturmak için iğneyi vurdu ve gerçekten sinek ısırığı bile daha çok hissedilir diyebilirim burda bazı yazılanlardan dolayı korkmuyor değildim ama hiç öyle bir iğne değilmiş yani çok rahat olabilirsiniz 🌸 Ekip beni hazırladı ve doktorum geldi ben bu sırada tabi hiçbir şeyi hissetmiyorum iğneden dolayı başımda çok tatlı bir bayan ameliyat sonuna kadar tansiyon ölçümü serum ilaç hava takviyesiyle uğraşıyor buda güvende hissettiriyor zaten.Ve saat 09.25 te meleğimin ağlama sesiyle bende ağlamaya başladım gerçekten bu Dünyada yaşanılabilecek en büyülü dakikalardı temas ettiğinde o kokusunu aldım ya tarifi yok❣️
Prensesimi götürdüler benimde ameliyatım 10 gibi bitti ve odaya çıktım.2 gün hastanede kaldık ve dün evimize geldik çok şükür.Rabbim herkese kolay doğum sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin,isteyen herkese bu sevgiyi tattırsın inşallah 🤲🥰🥰