Koseli79 37+3 haftalık hamileyim sabaha karşı altıma kaçırdığımı fark ettim hemen uyandım yatağa yapmışım bildiğiniz ilk defa oldu hamileliğim boyunca ilk hamileliğim sizde de oldu mu böyle bir şey normal mi acaba
Merva95 Koseli79 çok normal bebiş idrar kanalına baskı yapıyor hapşırınca bile kaçırırsın öksürürken kaçırırsın gaz çıkartırken kaçırırsın 😀 normal yani doğumdan sonra geçecekkk