dnzshn Merhaba kızlar 37+4 olduk iki gündür bebeğimin hiç hareketlerini hissetmiyorum hareketleri yavaşlamıştı ama bu iki gündür hiç hissetmiyorum korkmaya başladım
zge_frdi dnzshn beklemeden git sağlık ocağı varsa oraya oradan zaten yonlendirirler seni bir de tatlı ye
GamzeAltndas Böyle olduğu zaman çoğu doktor tatlı bişeyler yeyin hareketlenir diyo kuzum ama yinede doktora gitmeyi ihmal etme
dnzshn Yaşadığımız yerde kadın Doğum doktoru yok benim doktorum il de sağlık ocağına gidip kalp atışlarına mı baksam
oglummehmedim dnzshn en azindan oyle yapin cunku haraket etmemesi yani hic etmemesi normal degil azalmis ola bilir tamam ama cikolota falan yeyin cok
Arenbebek Hic hissetmiyorsan git canim doktorum bana ozellikle bebegin haraketelrini takip et dedi 37+4 haftaligim bende