13.07.2023 🤲🏻
Son 1.5 haftadır yüksek tansiyonu dengede tutmaya çalışıp 37+3′te artık beni alın diyen bebisime sezaryen doğumla kavuştuk 🌸 Yüksek tansiyonum vardı zaten normal doğumda daha da yükselirse acilen sezaryene almak zorunda kalırım boşuna sancı çekmenin bir anlamı yok dedi doktorum kontrol diye gittiğimde pazartesi alalım dedikten hemen sonra tansiyonum 14′e 8 çıkınca hadi gel bugün alalım artık riske girmeye gerek yok dedi doktorum çünkü bebeğim beslenemiyor görünüyordu. 3 günde 2400′yken 2350′ye düşmüştü. Acilen sezaryene girdik doktorumun gelmesiyle bebeğimi çıkarması 2 3 dakikasını aldı sonrası dünyanın en güzel sesi, kokusu, yüzü tarif edemem RABBİM isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸 2670 olarak doğdu kilodan sorunumuz yoktu ama kordon dolanmış 2 defa alınmasa ne olurdu düşünmek bile istemiyorum RABBIM korudu çok şükür şimdi mis gibi kokusunu içime çekerken yazıyorum bunları lütfen doğum şekli ne olursa olsun dik durun sonunda kavuştuğunuz koku dünyaları unutturuyor ♥️