Kızlar mrb spinal anestezi ile sezeryan doğum yapanlara soruyorum.. Nasıl yatiyordunuz yatış poziyonunuz nasıldı ilk 3 5 gün 1 hafta..? Ve kesi yerleriniz çok acıyor muydu? Yapıştırma ile olanlar neler yaşadınız? Ben mesela tuvaletimingeldigini hissetmiyorum anca 2 saate bi çocuğu emzirmeye kalkarken o esnada hissediyorum ve tam o anda 30 40. Sn suren agrim sizim oluyor.. diğer konu da şu tuvaletimi yaparken idrarimi yani çok acı çekiyorum agri sizi oluyor dişimi sıkıyorum. Yatış ve tuvalet konusunda bilgi verebilecek var mı