Omerkazim Kizlar 11+4 hamileyim.birden kan bosaldi. Pihtili sekilde geliyor. Buyuk kanama alani var dedi doktor yatisim yapildi.basina boyle bi durum gelip gebeligi saglikli ilerleyen varmi😔
Sevdayaz Omerkazim arkadaşımın aylrca adet olur gibi kanaması oldu. Çok gitti hstanelere ilaçlar kullandı çok şükür son 3 ayında falan tamamen bitmişti canım. Şuan oğlu 4 aylık oldu sağlıklı doğdu çok şükür. Yiyecek ekmeği varsa illaki doğuyor emin ol. Stres yapma dua et bol bol ve istirahat sürekli. Allah şifa versin🌸🌸
Esracigdem Omerkazim ben👋 2 kere hastaneye yattım. Lazımlık verdiler buna yap. Büyük parça gelirse bize söyle patolojiye göndercez dediler. Bebeğimden bahsettiklerini anladım dünyam basıma yıkıldı. Yerimden kalkmadım. Tuvaletimi bile lazımlıga yaptım valla. Resmen travmatik bir süreçti eşimle uyku uyuyamadık kasık ağrısından ölüyordum. Gerçekten hayatımın en zor günleriydi. Hastaneden cıktıktan sonra da kanamalarım devam etti. Bazen kırmızı bazen pembe. Ama hstaneyenyattıgım anlarda bardaktan boşalırcasına ve pıhtılıydı. En son dayanamayıp pernatologa gittim. Bir hafta içinde kanamam kesildi. 2 kanama alanımın su an rahim agzında kesenin altında boydan boya olan yok oldu. Üstteki de baya küçüldü. Sizin dönemlerinizde yattım ben de hastaneye su an 19+3 teydim. Uzun bir süreç. Hala dinleniyorum yatıyorum. Ev işleri vs yasak. Size tavsiyem hastaneden cıkar cıkmaz perinatologa gidin. Ancak oyle geçer bu süreç. İnşallah rabbim kimseyi bu konuda sınamaz size de güç kuvvet versin insallah 😔
battaniyemkareli Omerkazim bende üç kere oldu, hergün iğne yaptırdım, progestan fitil kullandım. halada fitile devam ediyorum. kendinizi yormayın, wc dışında kalkmayın ve kendinizi ASLA SUÇLAMAYIN… bu sizin elinizde olan bişey değil…. Rabbim yardımcınız olsun
Omerkazim Sevdayaz allah razi olsun ckk saolun kimin duasinin kabul olacagi belli olmaz benim icinde dua edin olurmu😔
Omerkazim Pamuk kacinci haftada olculuyor acaba .ozeldeki doktoruma haber verdim oda hemn acile gitmemi soyledi. . Burdada yatisim yapildi .pekte ilgilenilmiyor .birsey soruyorum .kendi doktoruna sor diyorlar . Zaten ona gidebilsem buraya gelmicektim yani.italyaya gtti doktorumda. Insaalh bi sknti cikmaz😔
Omerkazim Esracigdem allah razi olsun cok tesekkur ederim yorumunuz icin. 9 yildan sonra tup bebekle oldu.bundan oncede yine tup bebekle ikizlere dusuk yapmistim oyuzden cok korkuyorum. Insalh rabbim bu kez bana bagislar😔
melekmommm Omerkazim benimde 6 seneden sonra tüp bebkle oldu . Korkunu endişeni çok iyi anlıyorum. Bende 7. Haftada gece kanmayla gittim ama öyle böyle bir kanama değil hem pıhtılı hem paçalarımdan gidiyordu çok ağladım titriyordum korkudan ama hamdolsun 27 haftalık oldum bile iğne ilaç birde bol su ve dinlenmen lazım hiç kalkma yerinden Allahın izniyle birşey olmayacak duamdasın inşallah 🤲🏻
Esracigdem Omerkazim allahın izniyle geçer su an bebeğiniz sizi hisseder elinizi koyun dualar edin ona ne kadar güçlü oldugunuzu atlatacağınızı anlatın. Her gecenin bi şafağı vardır inşallah sağlıkla atlatırsınız
Pamuk Omerkazim Endişe etmeyin birçok anne gebelikte bu sorunu yaşıyor bende 2 kez büyük pıhtılı ciddi kanama yaşadım ama bebeğim iyiydi.Rahim ağzı kisaligindan olmus.12. Haftada sonra vajinal muayenede ölçüm yapılıyor.Hastaneden çıkınca hic ev işi yapmayın.Bol bol dinlenip güzel beslenin.Guzel düşünün güzel olsun.Rabbim kucağınıza sağlıkla almayi nasip etsin🙏
Omerkazim Pamuk cok tesekkur ederim yorumunuz icin .cok.sukur kanama alani kuculmus cok.pihti dustu bebekte saglikli dedi.hic kalkmadan yatiyorum.ignelerimi ilaclarimida duzenli aliyorum. Bu arada cinsiyetimizide ogrendik.kiz olacakmis🙈
Omerkazim melekmommm allah razi olsun.cok sukur kanama alanida kuculmus pihtincok dustu.icim.rahatladi bebekte saglikli dedi.tup bebekte boyle kanamalar normal dedi doktorum.inslj rabbim bidaha yasatmasin🤲
Omerkazim Esracigdem cok sukur kedildi kanama.öldüm öldüm dirildim rabbim bidaha yasatmasin.cok pihti dustu temizlenmis sadece cok kucuk bi kanama alani var oda sknti degil dediler🤲
Esracigdem Omerkazim çok geçmiş olsun. İnsallah bir dahamolmaz bol bol dinlenin ahır kaldırmayın ev işi yapmayın cinsel hayata ufak bir mola verin allahın izniyle bişey olmas
Omerkazim battaniyemkareli tesekkur ederim yorumunuz icin.. kalkmiyorum hic daha da dikkatli olucam inslhh. 🥰