Kızlar merhaba rica ediyorum bana yardımcı olun acilden geldik saat 2gibi kızım yattı uyudu ve 1 kez hastanede 3 kez oldu evde istifa ediyor ateşi var doktor tahliller temiz dedi gönderdi. 2den beri sürekli uykusunda ağlıyor acıyor felan diyor neren açıyor diyorsamda burnuyla kafasını gösteriyor her defasında. Yumurta ve ayranı çok seviyor yer misin dedim istedi duş aldırdım yaptım 2 yudum yiyip 2 yudum ayran içti çıkardı onları da şimdi tekrar yedi mide boşken ben nasıl ateş düşürücü verebilirim birde istifa eden çocuğa nasıl önlemem gerek kızlar kesinlikle de yemesi için zorlamıyorum daha kötü olmasını istemiyorum 2buçuk yaşında kızım bu arada